Söndagsskola

I Betaniakyrkan har vi Söndagsskola 2 söndagar i månaden

Söndagsskolan för de mindre: för barn från 1 år (med vuxen), själv från 4 år upp till 11 år:

Till söndagsskolan i Betaniakyrkan är alla barn välkomna. Söndagsskolan är barnens gudstjänst, där vi försöker vi skapa goda förutsättningar för att barnen ska få möta Gud. Vi ledare vill möta dem på deras nivå, med mycket lek och interaktion. I nuläget har vi söndagsskola 1 söndag i månaden kl 11.00.

Ett antal gånger per termin har vi också ”Gudstjänst för alla åldrar” då är huvudgudstjänsten anpassad för att både barn och vuxna ska kunna vara med och få fira gudstjänst tillsammans.

Vi har även After Church för barnfamiljer ungefär 2 gånger per termin. Då bjuder vi på lunch i kyrkan och går sedan och hittar på något kul ihop.

Håll utkik på Betaniakyrkans Instagram för att se när det de olika sakerna händer. Infon ligger även i kalendern här på hemsidan.

Program för vårterminen 2024

18 februari, Gudstjänst för alla åldrar, Jakob Frilund

3 mars, Söndagsskola med Charlotte Jönsson

17 mars, Söndagsskola med Jakob Frilund

28 april, Söndagsskola med Jakob Frilund

12 maj, Söndagsskola med Jakob Frilund

9 juni, Söndagsskola med sommaravslutning, Jakob Frilund

Välkommen till söndagsskolan!

Har du någon fråga är du varmt välkommen att höra av dig till vår barn- och ungdomsledare;
Jakob Frilund, 0735180602, jakob.frilund@betaniakyrkan.com