Församlingshelg 2023: ”En diakonal församling”

Under sista helgen i september åker Betaniakyrkan iväg på församlingshelg till vackra Bosarps kurs och lägergård. Under helgen kommer vi att fokusera en del på hur vi ännu mer kan integrera vårt diakonala arbete i församlingens liv och utveckling. Som vanligt blir det givetvis också andakter, gudstjänst, lekar, tävlingar och allmänt mys och gemenskap. Alla anställda och hela styrelsen kommer att vara där och vår förhoppning är att alla medlemmar ska prioritera denna helg.

Priser:

För hela helgen (helpension) betalar vuxna 1250:- och ett familjepris ligger på 3000:- Om någon skulle kunna sponsra en annan deltagare utöver detta så är det varmt välkommet. Om du skulle ha svårigheter att betala denna summa, så säg till så försöker vi lösa det.

Anmälan:

Ni anmäler er genom att skicka ett mail till Jonas Nordén, jonas.norden@betaniakyrkan.com Uppge hur många ni är (vuxna respektive barn) och om ni har några särskilda behov gällande mat. Skriv också gärna om ni kan tänka er att skjutsa någon från Malmö som inte själv har bil.

Programmet för helgen

FREDAG 29 sept

18.00               Kvällsmat

19.30               Välkomna